Data: 29.06.2020
Nr: 3/2020
NABÓR WNIOSKÓW
Lokalna Grupa Działania Partnerstwo 5 Gmin informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie pomocy w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zakres naboru – Budowa i przebudowa obiektów niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej i turystycznej w tym z uwzględnieniem zastosowań mających na celu ochronę środowiska
Termin składania wniosków – od 17 lipca 2020 r. do 30 lipca 2020 r.
Miejsce składania wniosków: Biuro Lokalnej Grupy Działania Partnerstwo 5 Gmin w Ropczycach, ul. Rynek 1, 39-100 Ropczyce, (III piętro) od poniedziałku do piątku w godzinach: pon. 8.30 – 16.30, wt. – pt. 7.30 – 15.30
Minimalna liczba punktów której uzyskanie jest warunkiem wyboru operacji – 40 pkt./100 pkt.
Limit środków dostępnych w naborze – 82 139,57 zł
Szczegółowe informacje dotyczące naboru można uzyskać w siedzibie Biura Lokalnej Grupy Działania Partnerstwo 5 Gmin w Ropczycach, ul. Rynek 1, 39-100 Ropczyce oraz pod numerem telefonu 17 221 00 69 od poniedziałku do piątku w godzinach: pon. 8.30 – 16.30, wt. – pt. 7.30 – 15.30
DOKUMENTY DOTYCZĄCE NABORU
- Ogłoszenie o naborze wniosków
- Informacja dodatkowa
- Narzędzie pomocnicze do obliczania wkładu własnego
- Planowane do osiągnięcia w wyniku operacji cele ogólne, szczegółowe, przedsięwzięcia oraz zakładane do osiągnięcia wskaźniki
- Strategia Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność na lata 2016 – 2022
FORMULARZE WNIOSKÓW I UMÓW
1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z)
- Wniosek o przyznanie pomocy (.pdf) – wersja 3z – Pobierz
- Wniosek o przyznanie pomocy (.xlsx) – wersja 3z – Pobierz
2) Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy zaktualizowana w dniu 1 grudnia 2017 r. (wersja 3z) – Pobierz
3) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 7z)
- Umowa o przyznaniu pomocy (.pdf) – Pobierz
- Załącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji (.pdf) – Pobierz
- Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych (.pdf) – Pobierz
- Załącznik 3 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych (.pdf) – Pobierz
- Załącznik 3 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020) (.pdf) – Pobierz
4) Formularz wniosku o płatność (wersja 4z)
5) Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 4z) – Pobierz
6) Wskazówki dla użytkowników formularzy wniosków przygotowanych w MS Excel 2013 dla poddziałań 19.2, 19.3 i 19.4 – Pobierz
KRYTERIA WYBORU
PROCEDURY WYBORU I OCENY OPERACJI W RAMACH LSR
LISTA WNIOSKÓW WSTĘPNIE ZWERYFIKOWANYCH
LISTA WNIOSKÓW ZGODNYCH Z OGŁOSZENIEM
LISTA WYBRANYCH OPERACJI
PROTOKÓŁ Z POSIEDZENIA RADY LGD