OGŁOSZENIA O NABORZE
Data: 28.06.2019
Nr: 3/2019
Lokalna Grupa Działania Partnerstwo 5 Gmin informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie pomocy w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zakres naboru – Rozwój przedsiębiorczości na obszarze wiejskim objętym strategią rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność przez Rozwijanie działalności gospodarczej
Termin składania wniosków – od 26 lipca 2019 r. do 12 sierpnia 2019 r.
Miejsce składania wniosków:
Biuro Lokalnej Grupy Działania Partnerstwo 5 Gmin w Ropczycach, ul. Rynek 1, 39-100 Ropczyce, (III piętro) od poniedziałku do piątku w godzinach: pon. 8.30 – 16.30, wt. – pt. 7.30 – 15.30
Minimalna liczba punktów której uzyskanie jest warunkiem wyboru operacji – 32 pkt./100 pkt.
Limit środków dostępnych w naborze – 749 233,00 zł
Szczegółowe informacje dotyczące naboru można uzyskać w siedzibie Biura Lokalnej Grupy Działania Partnerstwo 5 Gmin w Ropczycach, ul. Rynek 1, 39-100 Ropczyce oraz pod numerem telefonu 17 221 00 69 od poniedziałku do piątku w godzinach: pon. 8.30 – 16.30, wt. – pt. 7.30 – 15.30
WNIOSKI – UMOWY – INSTRUKCJE
- Ogłoszenie o naborze wniosków
- Narzędzie pomocnicze do obliczania wkładu własnego
- Planowane do osiągnięcia w wyniku operacji cele ogólne, szczegółowe, przedsięwzięcia oraz zakładane do osiągnięcia wskaźniki
- Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych osoby fizycznej
- Oświadczenia dotyczące przetwarzania danych osobowych osoby fizycznej występującej w poddziałaniu 19.2 wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność objętym Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
- Strategia Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność na lata 2016 – 2022
KRYTERIA WYBORU
Rozwijanie działalności gospodarczej
PROCEDURY WYBORU I OCENY OPERACJI W RAMACH LSR
LISTA WNIOSKÓW ZGODNYCH Z OGŁOSZENIEM
Lista wniosków zgodnych z ogłoszeniem
LISTA WNIOSKÓW WSTĘPNIE ZWERYFIKOWANYCH
Lista wniosków wstępnie zweryfikowanych
LISTA WYBRANYCH OPERACJI
Lista operacji wybranych do finansowania
PROTOKÓŁ Z POSIEDZENIA RADY LGD
FORMULARZE WNIOSKÓW I UMÓW
1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z)
- Wniosek o przyznanie pomocy (.pdf) – wersja 3z – Pobierz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.pdf) – wersja 3z – Pobierz
- Wniosek o przyznanie pomocy (.xlsx) – wersja 3z – Pobierz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.xlsx) – wersja 3z – Pobierz
2) Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy zaktualizowana w dniu 1 grudnia 2017 r. (wersja 3z) – Pobierz
3) Biznesplan (wersja 3z)
- Biznesplan (.pdf) – Pobierz
- Biznesplan (.docx) – Pobierz
- Biznesplan – tabele finansowe: 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 (.xlsx) – Pobierz
- Informacje pomocnicze przy wypełniania biznesplanu (wersja 3z) – Pobierz
4) Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa
5) Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis – Pobierz
6) Zasady wypełniania Oświadczenia podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa – Pobierz
7) Narzędzie pomocnicze do obliczania wkładu własnego – Pobierz
8) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 7z)
- Umowa o przyznaniu pomocy (.pdf) – Pobierz
- Załącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji (.pdf) – Pobierz
- Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych (.pdf) – Pobierz
- Załącznik 3 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych (.pdf) – Pobierz
- Załącznik 3 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020) (.pdf) – Pobierz
- Załącznik 5 Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji operacji (.pdf) – Pobierz
9) Formularz informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (IMRB/ IPRO)
- Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji (.excel) – Pobierz
- Informacja pomocnicza przy wypełnianiu informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (.pdf) – Pobierz
10) Formularz wniosku o płatność (wersja 4z)
- Wniosek o płatność (.pdf) – wersja 3z – Pobierz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.pdf) – wersja 3z – Pobierz
- Wniosek o płatność (.excel) – wersja 3z – Pobierz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.xlsx) – wersja 3z – Pobierz
11) Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 4z) – Pobierz
- Załącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu (przykładowy wzór) (.xlsx) – Pobierz
- Informacja pomocnicza przy wypełnianiu Sprawozdania z realizacji Biznesplanu – Pobierz
12) Wskazówki dla użytkowników formularzy wniosków przygotowanych w MS Excel 2013 dla poddziałań 19.2, 19.3 i 19.4 – Pobierz